Metaverse යනු බොහෝ අතථ්ය ස්ථාන ඒකාබද්ධ කරන ස්ථීර, සබැඳි, ත්රිමාන ඩිජිටල් පරිසරයකි. එය අන්තර්ජාලයේ අනාගත පුනරාවර්තනයක් ලෙස සලකන්න. පරිශීලකයින්ට මෙම ත්රිමාණ පරිසරයන් තුළ සහයෝගයෙන් කටයුතු කිරීමට, හමුවීමට, ක්රීඩා කිරීමට සහ අන්තර් ක්රියා කිරීමට හැකි වනු ඇත.
Metaverse එක අත්දැකීමකට වඩා වැඩිය. ඒ වෙනුවට, එය සම්පූර්ණයෙන්ම ඩිජිටල් පරිසරයන් තුළ විවිධ විවිධ ක්රියාකාරකම්වල නිරත වීමට ඉඩ සලසමින් අනාගතයේදී පරිශීලකයින්ට ලබා ගත හැකි ගිලී යන ඩිජිටල් අත්දැකීම් මාලාවක් ගැන සඳහන් කරයි. VR හෙඩ්සෙට් එකක් හරහා ප්රවේශ වූ දැවැන්ත අතථ්ය රියැලිටි බහු ක්රීඩක ක්රීඩාවකට සහභාගී වීම හෝ ඩිජිටල් වීදුරු හෝ ස්මාර්ට්ෆෝන් හරහා පැමිණෙන ව්යාපාරික පරිශීලකයින්ගෙන් ස්ථාන-විශේෂිත ගිල්වන ඩිජිටල් ද්රව්ය වැනි ඒකාබද්ධ ඩිජිටල් සහ භෞතික ස්ථාන අත්විඳීම මෙයට උදාහරණ විය හැකිය.
සමාගම් ගණනාවක් දැන් පාරිභෝගිකයින්ට metaverse නිෂ්පාදන හෝ සේවා පිරිනැමීමට සැලසුම් කර හෝ නිවේදනය කර ඇත. Facebook,microsoft,roblox,mike සහ තවත් බොහෝ දේ.
මෙටාවර්ස් ගැන විශාල උද්යෝගයක් ඇතත්, එයින් බොහෝමයක් තොරතුරු තාක්ෂණ සහ සමාජ මාධ්ය සංස්ථා විසින්ම පතුරුවා හරින ලද ඒවා බව පෙනේ.
ආයෝජන විභවයක් ලෙස මෙටාවර්ස් ගැන උනන්දුවක් දක්වන අය ප්රවේශම් විය යුතුය.